• neden kırdın lan porselen takımını

    1.
    Akhisar maçından sonra annemin serzenişi.
    Affet anne gaza geldim.
    1 -1 ... son picikan
  • ahahahahahahhaah

    ?.
    Ama bij poyto Monako Bi de laypsikli gyuptan lidey çıktık. Naaaaabeeeeeyy..

    Ahahahahhahaha amk.
    1 ... son picikan
  • profesyonel kamikaze merici

    1.
    Sana da mı yürüdü gadın?
    4 ... son picikan
  • yemek yeme challenge

    1.
    YouTube'da Bi challenge izleyip de duygulanarak beğeneceğim hiç aklıma gelmezdi.

    https://youtu.be/2JFw6zdWP8E
    ... son picikan
  • kaslı erkeklerden etkilenmek normal midir

    1.
    Ayni soruyu kac kere sorucan lan? Ibnelik egilimin var iste kabul et sunu.
    ... son picikan
  • sözlük beni haketmiyor

    1.
    Lan bak içimi okumussun, benı de haketmiyonuz olm.
    ... son picikan
  • bugün okulun ilk günü çok heyecanlıyım

    1.
    Artık bi sıktır git amk kızı demekten kendimi alamıyorum. Buldugum yerde cökecem buna.
    Anlayanlar anlamayanlara anlatsın, beni daHa fazla yormayın.
    ... son picikan
  • 25 ağustos 2017 ankarada havanın biraz şey olması

    1.
    Çok güzel esiyor, böyle devam etmesi dileğiyle.
    ... son picikan
  • sözlük kızlarını gömen sözlük erkeklerinin tipleri

    1.
    Alayinizin tipini sikeyim.. bunu düşünüp başlık açanın da öyle. Size ne olum milletin tipinden? Yazılara bakılmıyor mu burada?
    Amk ergenlerı.
    -1 ... son picikan
  • prezervatif neden takılır

    1.
    Üşümesin diye. Soruya bak amk.
    5 -1 ... son picikan
  • kızım olursa lezbiyen olsun

    1.
    (bkz: sen nasil bi embesilsin)
    1 ... son picikan
  • matematik yalan söylemez

    1.
    (bkz: facebook paylaşımları)

    Bu kadar mi düştük..
    1 -1 ... son picikan
  • hiç iyi değilim sözlük

    1.
    Insan icini dökmek icin yazmaya ihtiyac duyuyor bazen. Aileye soylenemeyecek, kimseye soylenemeyecek şeyleri yazabildigimiz icin güzel bu ortam zaten.
    Bırakın icini doksun insanlar.
    1 -1 ... son picikan
  • açmayın maç başlıkları yether

    ?.
    Yether ne lan? Dangoz seni.
    1 ... son picikan
  • babanın hastanede karışması

    1.
    Bu sefer eminim ya, kesin kararim bu adam benim babam olamaz.
    Galatasaray maçının olduğu gün, aksam dizi izleyecek olan adam benim babam olamaz lan.

    Kesin hastanede karistirdik biz bunu.
    1 ... son picikan
  • telefondan dizi izleyen insan tipi

    1.
    Bilgisayarı kırık olabilir, ezmeyin hemen.
    ... son picikan
  • graziano pelle irem derici benzerliği

    1.
    http://galeri.uludagsozluk.com/r/820514/

    benzemiyo mu lan?

    edit: şurda aynısı amk..

    graziano pelle irem derici benzerliği
    11 -1 ... son picikan
  • seni oğluma

    1.
    Alacaktim ki sniperi gord...
    1 ... son picikan
  • kuliste konuşmak

    1.
    Hastayim bu tribe.
    Ozellikle gazetelerin spor sayfalarinda, spor programlarında sık sık rastgelebilirsiniz bu kalıba.
    Dinleme cihazı mi yerlestirdiniz nerden biliyorsunuz ags? Adam akilli cikip konusun, kulis falan ne ayak yapiyonuz lan.
    1 ... son picikan
  • hala oyum hdp ye diyen seçmen

    1.
    Halasina oyunu kime atacagini söyleyen secmendir.

    Çok vurmayin.
    1 -1 ... son picikan
  • yeni şeyler getiriyorum